tråk på hög nivå. godnatt

Vad heter du? – Sandra Emelie Jakobsson

Vart bor du? – Motala

Trivs du där? – ibland
Brukar du läsa horoskop? – ne
Har du körkort? – nej fortfarande liten men om några månader sååå
Äger du några converseskor? – jappp
Favoritdjur? – katt oh hamster, så söta
Vad spenderar du dina pengar på? – mat, fika, cola, onödiga saker helt enkelt, kläder mä
Senaste konserten? – vet inte:OOOOo
Sprit, cider, vin eller öl? cider.. öl.. kan inte bestämma mig o.o
Antal kuddar i sängen? – 4 
Kan du baka bullar? - kan lägga kanel, socker oså på dom. vågar inte baka bullar, kommer faila.
Mc donald’s eller burger king? Burger King
Är du allergisk mot något? - nej

Äger du ett busskort? - yes, men inga pengar på de
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön<3
Vad åt du till frukost? - två runda mackor oh apelsin juice

 

Hur ser du ut idag? -  jag ser ut som jag gör
Nästa mål i ditt liv? -  byta skola
Vad såg du senast på tv? - private practice
Hur svarar du i mobilen? -  typ, hallå, eller hej de är sandra när jag inte vet vem som ringer
Vem ringde du senast? - gabriella
Antal timmar sömn inatt? - 7
Sov du ensam? - yees
Vad innehåller din favoritnattmacka? – mmmh svårt. finns många goda mackor. har många favosar.

 

SENASTE PERSON SOM

 

Sov i din säng: meeee
Du gick på bio med: min fina vän malin
Du gick på stan med: gabriella troor jag
Skällde på dig: ingen brukar skälla på mig...
Skickade ett e-mail till dig: fuji

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Sagt ”jag älskar dig” och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - hahaha varje dag!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - vet ejjjj

 

SAKER

 

Tar du droger? - nej verkligen inte!
Dricker du?- händer ibland
Vad är du mest rädd för? - att någon nära ska dö
Vart vill du gifta dig - nått fint ställe utomlands
Vad hatar du verkligen? - falska människor
Har du varit kär? - 1 gång
Har du ett jobb? - ne
Gillar du att ha folk omkring dig? – jaa
Är du ett hälsofreak? - nej

 

ALLMÄNT

 

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ne
Är du ensam nu? – jeeppp
Några piercings/tatueringar? - nejj men ska tatuera mig har jag bestämt
Låt som fastnar i ditt huvud ofta? - fuldans
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? – ja

 

FAVORIT

 

Rum i huset? - Mitt sååklart
Typ av musik? – allt möjligt!
Månad? - februari

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

 

Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - nejj
Varit sjuk? – nope
Sagt ”jag älskar dig”? - nej
Träffat nån ny person? - jaa
Saknat någon? - jo
kramat någon? - jaa
Kysst någon? – nej
Haft sex? - nej

 

SENASTE

 

Låt du hörde: - the a team
Film du såg: - iron man trorjag..
Mat du åt: - grillat med klyftpotatis oh sås.
Gången du åt en 7-Eleven korv: haha vafan är detta för fråga. aldrig ätit korv där.
Längsta bussresa? linköping
Irritation: - att kuddarna inte låg som jag ville

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0