Känns som om jag håller på att förlora dig..

Vilken tönt. Bara för de där lilla blev hela dagen dålig. Sug. Men annars så har jag varit på jb gymnasiet i Linköping och träffat lite av klassen, och snackat med lärare oh rektor oh syven. Tror nog att de kommer bli bra att gå där. Men hitta inte ner, gick runt flera varv oh hitta inte trappan ner, snacka om att jag var förvirrad då! Men ska tillbaka dit nästa vecka och fixa praktikplats, eftersom de va lärling är de praktik två dagar i veckan. Kommer bli nice. Nu ska jag fortsätta vänta på att desperate housewives ska börja, sista avsnittet, fan vad deprimerande. Vad ska man nu göra på tisdag kvällar klockan 9!? Meen peace out
Rullade på dubbeldäckare hem, satt längst fram med, fränt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0