I should've known better, now i miss you

Känner att jag har gjort de väldigt jobbigt för mig.
liiite om helgen då
Fredag, åkte till linköping med gabriella runt 4. käkade mat när vi kom dit sen åkte vi och träffade as trevligt oh roligt folk.
Lördag, kom hem runt 1, riktig jobbig bussresa hem ass. Runt 5 kom mathilda oh pierre hit och käkade lite gottis mat, snackade lite och hade de riktigt trevligt. de får komma på besök oftare tycker jag. Kollade eurovision och sverige VANN! loreen är bäst asså.
Söndag, morsdag och grejer. hann ju dock inte va med mamma så mycket idag eftersom hon oh pelle åkte iväg till gotland idag vid halv 11. men jag älskar dig mammii♥ sen har jag bara legat i solen och stekt, inte för att jag brukar få färg sådäär direkt brukar ta tiiid, brukar aldrig bli sådär jätte brun heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0