hej jag har tråkigt

VEM
Vem är i rummet med dig? Jag e själv just nuu
Vem fick du senaste sms av? Amanda
Vem tänker du på nu? ..
Vem pratade du senast i telefon med? Mormor
Vems hus var du senast i? Mitt hehehe
Vem önskar du var med dig nu? en person..
Vem är din favoritsläkting? ööh..

VAR
Var är din mobiltelefon? Brevid mig

Var handlar du mest? Bik bok , gina m.m
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina
Var åkte du senast bil? hem

 

VAD

Vad åt du senast? mat
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? läppsyl
Vad har du på fötterna? Öh typ tår..
Vad är din favorit färg? lila , blå , svart maybyyyy
Vilken film såg du senast? Memento
Vad gör du just nu? musik, tänker, skriver

 

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? hah ja
Hånglat på en bio? nee
Hånglat i skogen? ne
Tyckt att din kusin är het? nee
Sovit naken? vem har inte?..
Kört över hastighetengränsen? jomenvisst vi säger så.
Målat om ditt rum? ao mitt förra rum
Dansat framför en spegel? haha ja
Fått hicka? åhja
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nee skulle jag aldrig göra!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? öh inte vad jag vet
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? mjo
Älskar eller saknar någon nu? ah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0